martes, 20 de marzo de 2012

EL DIA DEL PARE (HELENA)

Seguidors, escric aquesta notícia en honor al meu pare: XIMO CABRERA GARCÍA.

Per a tot el món la mare es mes important que el pare però no es així. Els pares son molt importants, tant com les mares. Supose que cada pare te els seus detalls amb els seus fills però jo trobe que ningú es tan bon pare com el meu. Com que el "carinyo" es demostra dia a dia vuic dir-li al meu pare que sempre em tindra ahí per al que vuiga. Sempre es preocupa per mi. Encara que jo estic  en ma mare tot el temps, ell sempre està pendent de mí i quasi totes les  nits em toca. Sempre que estic amb ell els fins de setmana fa tot el possibe per a que jo meu passe molt bé.  Així que es molt bon pare i des d'ací volia dir-li que el vuic molt i que per a mí es el MILLOR PARE DEL MON!

No hay comentarios:

Publicar un comentario