lunes, 7 de mayo de 2012

DISSABTE 21, DIA DE LA OFRENA


El dia de la ofrena m'agrada molt (a mi i a molts benissers). Es fa un pasacarrer on, junt amb tots els festers, molts xiquets del poble (i no tant xiquets) li porten flors a la Puríssima Xiqueta. Amb aquestes flors es representa la imatge en un "mosaic" gegant. Darrere de tanta espera, perfí va vindre a Benissa el Pescao!!! Vaig estar tota la nit amb les meues millors amigues. El concert va estar molt bé i vam ballar com mai però el millor va vindre després... Vam entrar al seu camerino!! Mon pare ens va entrar a totes dins de les valles i cada una ens vam possar un blusó dels festers i amb l'ajuda de Juanjo,un dels millors fester de 18, vam entrar amb ell al camerino! Allí dins ens va firmar detot! A mi em va firmar el mòvil, el bluso i la camiseta. Ens vam fer moltes fotos (jo em vaig posar al seu costat) i va ser un dels millors moments d'aquestes festes!



No hay comentarios:

Publicar un comentario