viernes, 13 de abril de 2012

DILLUNS 9, DIA DE PASQUA

El dilluns dia 9 jo, helena, vaig anar a fer cenderisme (aquesta vegada no em va passar res). Vam anar a la Cumbre del Sol. Em va agradar molt aquesta ruta perquè en poc de temps passes de tindre un paisatge de montanya a estar al costat de la mar. De totes les rutes que he fet aquesta ha sigut una de les que més m'ha agradat perquè , apart del paisatge, es curta però intensa i això es el que m'agrada a mi. El primer que vam fer al arribar a la mar va ser fer pexilines. A mi i a mon pare ens ancanten i em vam fer de molt grans. Un altre xic va pescar un polp amb la mà! Va ser un poc asquerós, la veritat, vorer com aquell animal es merejava. Després de fer la ruta vam anar a dinar a la caseta del xic que sempre organitza el cenderisme (Pasqual) i vam dinar carn torrà i aquell asquerós polp (jo el polp ni el vaig provar). Més tard, Clara em va cridar i vam anar a sa casa i vam jugar al Just Dance 3 i a la caseta de madera que té. Aquest dia meu vaig passar molt bé!

No hay comentarios:

Publicar un comentario